نرم افزارهای پخش فیلم
نوشته شده توسط : مریم

فیلم و نر افزار های دیدن فیلم

برای دیدن فیلم در گوشی تلفن همراه، شما می توانید از نرم افزار های مختلفی استفاده کنید که برخی از آن ها عبارتند از:

VLC Media Player : یک نرم افزار رایگان و قدرتمند برای پخش انواع فایل های صوتی و ویدئویی با پشتیبانی از بسیاری از فرمت ها و کدک ها.

PlayerFab؛ یک نرم افزار حرفه ای برای پخش ویدئوها و فیلم ها با قابلیت پخش دیسک های Bluray و فولدرهای Bluray و فایل های ISO و ویدئو های 2 بعدی و 3 بعدی

Screen Mirroring: یک قابلیت که به شما اجازه می دهد تصویر صفحه گوشی خود را به صورت زنده بر روی تلویزیون هوشمند نمایش دهید

Popcorn Time  : یک نرم افزار رایگان برای استریم و تماشای فیلم و سریال با کیفیت بالا و زیرنویس.

 افزودن زیرنویس به فیلم

برای تماشای فیلم و سریال در گوشی تحت شبکه، شما می توانید از سرویس های آنلاین مختلفی استفاده کنید که برخی از آن ها عبارتند از:

- فیلیمو : یک سرویس آنلاین برای تماشای فیلم و سریال ایرانی و خارجی با دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده¹. شما می توانید فیلم و سریال ها را به صورت آنلاین یا دانلود شده تماشا کنید. اگر مشترک ایرانسل یا شاتل باشید، برای تماشای فیلم و سریال های فیلیمو ترافیک رایگان در اختیار دارید.

- تلوبیون : یک سرویس آنلاین برای پخش زنده و آرشیو شبکه های صدا و سیما و فیلم، سریال، فوتبال، خندوانه و سایر برنامه های تلویزیون. شما می توانید برنامه ها را به صورت زنده یا از آرشیو دانلود کنید.

- تکفارس : یک سرویس آنلاین برای معرفی و بررسی بهترین سرویس های پخش آنلاین فیلم و سریال در ایران و جهان. شما می توانید با مقایسه قابلیت ها، قیمت ها، کاتالوگ ها و نظرات کاربران، سرویس مناسب خود را انتخاب کنید.





:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: